Hayata Dair

26 Kasım 2006

Yüzüyorum

Son zamanlarda spor yapmak için her fırsatı değerlendirmeye ve kendi fırsatlarımı oluşturmaya çalışıyorum. Dün bu yönde yeni bir adım attım ve Cemal Kamacı spor salonunda ilk yüzme seansıma gittim. Beklediğimden keyifli ve verimli geçti. Yüz metre yüzdükten sonra yorulacağımı düşünüyordum ama böyle olmadı çünkü hemen yüzmedik. 10 kadar kişi bir hocanın etrafında toplandık. Hoca en basit ve temel hareketlerle çalışmayı başlattı. İlk olarak su üstünde nefes alıp suya girdik ve su içinde nefesimizi bıraktık. Daha sonra suyun dibine batıp suyun bizi yukarı çıkarmasını bekledik. Daha sonra ayaklarımızı çalıştırdık. Bir kaç tane daha çalışmadan sonra en son ilerlememizi görmek için normal bir şekilde yüzmemizi istedi.

Havuza gitmeden önce bir hocanın bize yardımcı olacağını düşünmemiştim. Tek başıma birşeyler öğrenmeye çalışıyor olsaydım, dün öğrendiklerimi sanırım 3-4 seansta belki öğrenebilirdim. Ders sonunda daha iyi yüzdüğümü farkettim.

Yüzmemin asıl nedeni spor yapmak. Sağlıklı bir hayat için spor yapmanın şart olduğunu düşünüyorum. Herkese tavsiye ederim.

1 Yorumlar:

At 8:20 ÖS, Blogger Amadeus diyor ki...

Bravo bravo bravo. Senin gibi cesur arkadaşların sayısının artmasını diliyorum. Ben yıllardır yüzüyorum ve hala öğrenecek birşeyler bulabiliyorum.

 

Yorum Yazın

<< Ana Sayfa