Hayata Dair

06 Haziran 2005

Hakkımda

Istanbulda yaşıyorum. Adım Reşit. Kendimi kısaca bir müslüman genç olarak tanımlayabilirim. Kısa zaman önce bir üniversite bitirdim ve Blişim sektöründe çalışmaya başladım. Okumayı seviyorum. Her zaman elimin altında bir kitap bulundurmaya çalışırım. Klasik kitapları tercih ederim. Akıcı bir dilde yazılmış fikir yazılarını da çok severim. Vaktimin bir kısmı spor yaparak geçiyor. Haftada bir gün birkaç kilometre koşuyorum. Haftada br gün yüzüyorum. Buna yeni başladım. Fırsat buldukça basketbol ve futbol oynuyorum. Tiyatro ve sinemaya seyirci olrak ilgim var.

Burada herkesi ilgilendirebilecek kavramlar,olaylar,düşünceler hakkında yazılar yazıyorum. Kimseye faydası olmayan tartışmalardan mümkün olduğunca uzak durmaya çalışıyorum. Amacım büyürken,gelişirken çevremdekilere de faydalı olmak ve büyümelerine yardımcı olmak. Üzerinde konuşulacak ve yazı yazılabilecek o kadar yanlış davranış ve düşünce ile karşılaşıyorum ki, bunları dile getirmemek bana acı çektiriyor. Sizin de yazdığım konularda söyleyecekleriniz var ise her konu hakkında fikirlerinii bizimle paylaşabilirsiniz.



Bana bu mail adresinden ulaşabilirsiniz.

GUNCELLEME


Yukarıda yazdıklarım 2006 yılındaki durumumu anlatıyordu. Aradan epey zaman geçti ve şimdi 2012 yılındayız. Bu blogu takip eden arkadaşlar için 2006 yılından sonra neler değiştirğini ve kısaca şimdi neler yaptığımı yazmak istiyorum.

2006 yılında üniversiteyi yeni bitirmiş ve istanbulda bir yazılım firmasında çalışıyordum. 2007 yılında Almanya RWTH Aachen üniversitesinden yüksek lisans için kabul aldım ve Almanyaya gittim. RWTH Almanyadaki üniversiteler arasında Bilgisayar Mühendisliğinde ilk 3 te olan ve okuması çok ama çok zor bir üniversite. İki senede Almanyada derslerimi tamamladım ve tezimi yapmak için Eindhoven Hollandaya gittim. Orada 6-7 ay kadar Philips firmasında çalıştım ve Tomografi cihazlarında kullanılan görüntüleme algoritmaları üzerine tezimi tamamladım.

Daha sonra Türkiyeye dönüş yaptım ve iki ay sonra askere gittim. Askerliğimi küçük ve şirin bir il olan Bartında yaptım. 2011 Maysta askerden geldikten sonra işe girdim ve halen çalışıyorum.

Almanyada olduğum dönemde bir çok spor yaptım. Bunlar Boks,Yüzme,Basketbol,Futbol,Koşu. Hollandada ise Fitness,Boks, Futbol ve koşu yaptım. Ayrıca bir kaç kere okçuluk kursuna gittim. Hollandada tüm işlerinizi bisikletle yapıyorsunuz, bisikleti de spor olarak sayabiliriz.

Şu anda haftada bir gün futbol oynuyorum. Bunun dışında çok nadir koşuyorum. Yakın zamanda Arıcılığa merak saldım ve bir kursa gidiyorum. Bu sene çok sert bir kış geçmesinden dolayı dışarıda spor yapmak olanağımız yok. Yaz gelince inşallah daha aktif bir şekilde spor yapabileceğiz.

Bu sitede en çok ilgi gören yazılar öss sınavı ile ilgili yazım ve yüzme ile ilgili yazım. Bu iki yazı hala tazeliğini koruyor gibi. Umarım öss veya herhangi bir sınava hazırlanan arkadaşlara bu yazılar faydalı oluyordur. Tabi artık Öss kalmadı, yazının başlığını değiştirmek lazım :)




6 Yorumlar:

At 7:19 ÖS, Anonymous Adsız diyor ki...

abi ben nasıl ders çalışmalıyım yaa bi türlü ipin ucu bir yerden kopuyor
derslerdende çok iyiyim ben naıl çalışabilirim acaba benim hedefim mühndislik nasıl çalışmalıyım

 
At 12:00 ÖÖ, Anonymous Adsız diyor ki...

teşekkürler paylaşımınız için

 
At 1:24 ÖÖ, Anonymous Adsız diyor ki...

merhaba. benim bu yıl össye 3. girişim olacak.önceki yıllarda yerleşemememin sebebi sanırım össyi daima arka planda tutmam.ama bu sene kazanmak istiyorum.sayısal ögrencisiyim fakat kendime uygun meslegi belirleyemedim.ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz...

 
At 11:18 ÖS, Anonymous Adsız diyor ki...

ben bu sene üniversite sınawına gircek bi öğrenciyim mimar olmak istiyorum.hayattaki tek amacım üniwersiteyi kazanmak desem yeri war bunu çok istiyorum ama bitürlü içimden ders çalışmak gelmiyor.tam çalışacak oluyorum bişiler oluyor çalışamıyorum kendime gün weriyorum su gün başlıcam çalışmaya diye ama o gün gelince bakıyorumki çalışmak istemiyorum.ee biliyorumki çalışmadan kazanmam imkansız...sizce napmalıyımki ben çalışayım soru çok çözeyim bana yardımcı olursanız çok sewinirim.

 
At 4:37 ÖS, Anonymous Adsız diyor ki...

abi bu hedef demenden kastın azimlendiricek gibi bir hedefse artık bana bu sözler klasik bir söz gibi geliyor bunun için nasıl motive edici çekici hale getirebilirim ...

şimdiden teşekkür ederım..

 
At 1:21 ÖS, Anonymous Adsız diyor ki...

merhaba ben 12.sınıfa gectm sayısalım ve bıyolojı ogrtmnı olmak ıstıorum ltfn nasl clısmalıyım ve hngı unı terch etmelıyım yardm edın

 

Yorum Yazın

<< Ana Sayfa