Hayata Dair

25 Kasım 2006

Hattrick

Hattrick bir futbol menejerlik oyunu. Klasik menejerlik oyunlarından çok farklı. En önemli özelliği webden ücretsi oynayabiliyor olmanız. Hattrick oyununu internetten oynamak için menejerlik oyunları ararken buldum. Oyuna hemen başlayamıyorsunuz. Önce bir başvuru yapıyor ve başvurunuzun kabul edilmesini bekliyorsunuz. Ben üye olmak için 10-15 gün beklemiştim. Niçin bu kadar bekledin diyecek olursanız bunu basit bir sebebi var, hattrick in herhangi bir rakibi yok. Internette çok araştırma yaptım ama hattrick in yarı kalitesinde bile bir oyun yok. Bu nedele yaklaşık üç ay önce üye oldum ve oynamaya başladım.

Hattrick çok yavaş işleyen bir oyun. Haftada bir kere lig maçı ve bir kere de hazırlık maçı yapıyorsunuz. Lig 14 hafta sürüyor. Geçen hafta lig bitti ve takımım ikinci sırada yeraldı. Benim takımım 7. seviyede idi artık 6. sevyede bir ligde oynayacağım. Açıkçası bu oyunun yavaş tarzı beni hiç memnun etmiyor. Sanki gerçekten bir maç yapıyor gibi birmaç için bir hafta beklemek hiç hoş değil. Ayrıca bazı kimseler bu oyuna gold üye olup para da ödüyorlar. Bu çok daha şaşırtıcı. Menejerlik oyunları her zaman ilgimi çekmiştir. Hattrick'e olan ilgim ne kadar sürecek bilemiyorum ama çok zamanımı almamasını umuyorum.

Etiketler: , ,